Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no
Printer-ikon Utskriftsvennlig versjon

Beredskap - Arkivtenesta

   

Kommunen pliktar jf. kapittel 5 (§ 14) i Lov om kommunal beredskapsplikt, sivile beskyttelsestiltak og Sivilforsvaret;  å kartlegge hvilke uønskede hendelser som kan inntreffe i kommunen, vurdere sannsynligheten for at disse hendelsene inntreffer og hvordan de i så fall kan påvirke kommunen. Resultatet av dette arbeidet skal vurderes og sammenstilles i en helhetlig risiko- og sårbarhetsanalyse.

I forskrift om kommunal beredskapsplikt (§4) blir minstekravet til ein beredskapsplan skildra. Når det gjeld kommunen si arkivteneste vil særleg §4 c og e vere viktig å skildre.

En ressursoversikt som skal inneholde opplysninger om hvilke ressurser kommunen selv har til rådighet og hvilke ressurser som er tilgjengelige hos andre aktører ved uønskede hendelser. Kommunen bør på forhånd inngå avtaler med relevante aktører om bistand under kriser jf. §14 c).

I Alver kommune vil avdelingsleiar i Dokumentsenteret, fagansvarleg dokumentasjonsforvaltning og arkiv og driftskoordinator kunne svare på kritiske punkt som til dømes;

  • å identifiser tenester/oppgåver/aktivitetar som er kritiske for å oppretthalde viktige tenestefunksjonar ved stort fravær i eit gitt tidsrom
  • å prioriter/ranger tenester/oppgåver/aktivitetar i situasjonar som gjev stort fravær av ansatte 
  • å identifiser krav til kvalifikasjonar/kompetanse ein treng for å ivareta kritiske funksjonar
  • å gjer ei kartlegging av arkivtenesta sine funksjonar og korleis dei kan løystast i kritiske situasjonar.
  • å identifiser kva for eksterne verksemder arkivtenesta er avhengig av for å levere kritiske funksjonar innanfor dokumentasjonsforvaltninga i kommunen
  • undersøke om leverandøren har kontinuitetsplanar som sikrar leveranse til kommunen
  • å identifiser kritiske brukarar av kommunen sine tenester, saman med fagområda og lage ei prioriteringsliste om det blir naudsynt i kritiske situasjonar

I tillegg skal fagansvarleg dokumentasjonsforvaltning og arkiv inkluderast i arbeidet med å utarbeide plan for "Krisekommunikasjon med befolkningen, media og egne ansatte jf. §14 e.

Naudprosedyre for uønska hendingar i Dokumentsenteret er lagt inn i Kvalitetssystemet.

Laster...